Kehidupan Sebenar
By: ujang berdarah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 9-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Silat Pulut Kuning Campor Rendang Ayam!

 
 
 
View all 5 photos...
haha..suka suki aku jer taruk pic ni..haha..haram jadahnye sape yg amik...di dalam alam fanatik ni..alang2 sekali aku masukkan kat sini...saje2 jer..dah lama tak masukkan pic...huhuh...


Friday, 14-Jan-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Gubahan Yg agak Aneh!~

Din Gibson
Din Rangga
Aku Rangga
View all 4 photos...
Kalau di lihat dari zahir...aku agak kecewa dengan kejadian yg tah hape-hape kawan aku buat ni...tapi atas dasar percubaan beliau yg baru dalam bidang mencantum-cantumkan gambar-gambar ni...aku terpaksa taruk...untuk menaikkan semangatnya untuk terus berjaya...walaupun gamba yg di buat ni serupa gampang...aku terpaksa terima dengan hati yg terbuka dan luhur...hahaha...hampeh...aku menyampah menengoknye...aku dan din menjadi mangsa pejoi untuk menjayakan projek beliau yg tidak pernah di suruh oleh bos dia...hampeh!


Thursday, 23-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
huh!!

 
saje je taruk!


Friday, 10-Dec-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Apa Bangsalah Kawan2 Aku Ini..

meh makan
lihat pipi ku...ramping kan!!
belakang tu kete nuar..
View all 15 photos...
huhuhu...inilah kehidupan kawan2 ku..penuh dengan buang masa...masa terbuang dan...buang buang masa....apo nak jadi dengan korang...keje semua nak keje bank je...rompak bank tak nak....hampeh je..konon tere la tu bergambar tepi kubur..blah la...aku pun bleh la..jangan eksen la korang...uhuhuh


Sunday, 28-Nov-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Dia Dan Sure HebohNya....

Pic Ni Aku Amik Masa Dalam Paper
Bebudak WHI...
Kat Kuantan Masa Ni..
View all 11 photos...
[b]Masa ni dia bizi sangat ni...sikit punye susah mau jumpe masa ni.... 3 bulan aku miss kat dia...sebab susah mau jumpe...tapi takper....percaya tetap percaya...kan cik emi... aku kenal dia pun kat chat gak....so..kenal punye kenal..terus terkenal...ahaks!...sekarang dah 4 tahun aku kenal dia....dari dia belajar kat UKM lagi....dia pun banyak membantu aku.....tanpa dia aku rasa susah gak kehidupan aku ini....so...miss kat dia la...ok...!..


[<<  <  [1]  2  3  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net